Skip to main content

FC Barcelona zakłada Facebook dla kibiców

fcbarcelona-girl1WISeKey – firma szwajcarska ogłosiła w Genewie, że podpisała umowę Z FC Barceloną na stworzenie multimedialnego portalu społecznośiowego ułatwiającego komunikację między fanami klubu, za pośrednictwem urządzen elektronicznych: od komputera poprzez komórkę do iPhone 5.

Firma wyprodukowała specjalne oprogramowanie (FCB WISeid) umożliwiające interakcje między kibicami dużych klubów sportowych a zawodnikami tychże klubów. Jest to prawdziwa rewolucja w świecie sportowym. FC Barcelona będzie pierwszym klubem sportowym, które zakupiło to oprogramowanie.

WISeID (World Internet Social identyfikujacy) to rewolucyjna strategia biznesowa, wspierane przez platformę technologiczną, której zadaniem będzie zaangażowanie kibiców w reguły biznesowe klubów. Kluby sportowe w których grają znani gracze zespołu uznają, ze ich największym atutem jest ilość ich fanów oraz ilość i jakość interakcji między nimi i zawodnikami jaka będzie towarzyszyć temu informatycznemu eksperymentowi.

Carlos Moreira, założyciel i dyrektor generalny WISeKey powiedział tuż po podpisaniu umowy:

"mamy zaszczyt współpracować z FC Barcelona w tym wielkim projekcie. FCB społeczność WISeID jest ukoronowaniem kilku latach rozwoju naszego oprogramowania którego celem jest wzmocnienie cyfrowych strategii marketingowych prowadzonych przez kluby sportowe. WISeKey jako oprogramowanie umożliwia wzbogacenie interakcji kibiców i rozwija oryginalne sposoby wykorzystania mediów społecznych w celu zdynamizowania interakcji kibiców z zawodnikami oraz między kibicami.”.

Natomiast Didac Lee, Członek Zarządu i Dyrektor FC Barcelona Obszarze Technologii, stwierdził:

"W globalnym świecie, gdzie wszyscy porozumiewaja się przy pomocy komórek i smartphony, FC Barcelona złożyła zobowiązanie zbliżyć swoich zwolenników wykorzystując do tego ich urządzenia. Inicjatywy takie jak ta pozwalają fanom gdziekolwiek są, posiadać najnowsze informacje o klubie dosłownie w kieszeni. "

red. mediologia.pl   (źródła - Le Figaro, The Times)

  • Utworzono .
  • Kliknięć: 4285