Dziennik TVN kupuje użytkowników Facebooka

Napisane przez mediologia, .

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

4110855-nowe-studio-faktow-i-tvn24-300-227Dziennik TVN z godziny 19.00 zmienił oprawę plastyczną. Na ogromnym zakrzywionym ekranie wyświetlonym na początku emisji przewinął się napis facebook.com, w ten sposób firma IT wysłała sygnał do swoich telewidzów i do użytkowników Facebooka, udawadniajac, ze jest stacja telewizyjna rozumiejaca zasady ekonomii elektronicznej.

I faktycznie wczoraj Facebook ogłosił, że ma miliard użytkowników czyli jedną siódmą ziemskiej populacji, jak na portal społecznoścowy jest to wynik znakomity. TVN wie co robi zmieniając logo swego dziennika. Stawia na Facebooka, który w osiem lat i cztery miesiące od momentu rozpoczęcia swojej działalności portal dotarł do wszystkich krajach świata, wszystkich społeczności i kultur, na wszystkich kontynentach:

 „Początkowo ograniczony do granic Harvard University i Stanów Zjednoczonych, Facebook jest obecnie znany we wszystkich częściach naszej planety”, stwierdził jego założyciel. Facebook – od pewnego czasu zmienia jednak swoja strategie na coraz bardzie komercyjna – pisaliśmy o tym tutaj – co może przynieść mu ogromne dochody, ponieważ wszystkie dane jego użytkowników mogą być teraz wykorzystane do rozkręcania interesów na portalu. W 2011, Facebook osiągnął obroty 3,7 miliardów dolarów zysku netto. Jedno miliardowy łańcuch klientów-użytkowników może zmienić Facebook w najpotężniejszą firmę na świecie. Firma IT podpina się pod użytkowników Facebooka, zabieg marketingowy godny uznania.

red. mediologia.p

Opublikowano w Media

Drukuj