Skip to main content

Seks w Intenecie zbawia nasza kulturę - polityka ja niszczy

W komentarzach internautów podkreśla się ich wulgarność, natomiast nie dostrzega ich piękna i nawet w wpisach pod erotycznymi zdjęciami można znaleźć prawdziwe perełki internetowej poezji, ba więcej ; uważam, że wpisy internautów pod galeriami zdjęć nagich kobiet są ostatnim miejscem kultury, dobrego smaku i dobrego wychowania w Polsce.

W porównaniu z wpisami pod informacjami politycznymi wpisy erotyczne to szczyt kultury – to prawdziwy Wersal Internetu. To nie seks i erotyka doprowadzają do zdziczenia obyczajów w Polsce, tylko polityka – a przede wszystkim nasi milusińscy z PO i PiS, których śmiało za ich wypowiedzi można nazwać alfonsami.

Postawiłbym tezę, ze seks ratuje nasza kulturę natomiast polityka ja niszczy. Oto pod galeria rudowłosej piękności – internauta pisze : „czym rdzawszy dach tym wilgotniejsza piwnica”. Czysta poezja. To co jest lekko zdumiewające w tych komentarzach to ich konserwatyzm i często wyrafinowany gust estetyczny. Na przykład galeria p..t „Drapieżna laska z tatuażami” no i rzeczywiście oglądamy dziewczynę wytatuowaną jak kurewkę z przedmieść Rzymu z lat 50 –tych XX wieku .

Internauci są bezlitośni : - żenua maksymalna te klamki nad piersiami - . Przy okazji powstało nowe słowo „żenua”. Słowo bajka. Tak więc wbrew przewidywaniom komentarze seksualne w Internecie są oazą – i to jedną z ostatnich dobrego smaku, konserwatyzmu i zrozumienia, czym jest seks. Internauci są także bardzo podejrzliwi i cenią to co jest naturalne i piękne. Pod galeria zdjęć płonąco rudej dziewczyny z napompowanym silikonem biustem komentarze są następujące :
- buuu na ostatniej fotce krzywy silikon
- Sztuczne leeee. Ciekawe czy kobiety chciałyby faceta z pompowanym fiutem.-
I pozostałe dwa wpisy wzbudzają lekki popłoch, cytuje
- Przecież ona ma penisa -
- to transwestyta –
Komentarze w Internecie bardzo często odzwierciedlają strach współczesnych mężczyzn właśnie przed transwestytami. Strach, że piękne kobiety z fiutami, nie będą kochane tylko, że to one będą kochały czyli resztę proszę sobie dopowiedzieć. Przypomnę , że jednym z największych skandali we Francji w połowie lat 90 -tych była reklama prezerwatyw, która zaczynała się banalnie ; do mieszkania w centrum Paryża wpada rozbawiona i napalona na siebie para : on przystojny brunet 100% rasowego mężczyzny, ona śliczna blondynka o kształtach Marlyn Monroe.

Po sekundzie są rozłożeni na kanapie i on przesuwa dłonią (w zbliżeniu) po uniesionym do góry udzie. Kobieta szepcze mu do ucha : „moment musze do łazienki”. Następne ujęcie ; korytarz, na jego końcu otwarte drzwi do toalety i do muszli klozetowej – na stojąco – siusia nie kobieta tylko jak się okazuje, mężczyzna o kształtach MM.

Reklama się kończy napisem : „śpiesz się powoli” i nie zapomnij, tu pada nazwa prezerwatywy. Reklama wzbudziła sensację i była reklamą do potęgi bo Episkopat francuski protestował przeciwko jej emitowaniu w telewizji ! Protest Kościoła Katolickiego został nagłośniony przez media i w ten sposób firma produkująca nowe prezerwatywy miała reklamę do potęgi. Protestując przeciwko propagowaniu nowych obyczajów seksualnych, przeciwko propagowaniu nie tylko prezerwatyw ale także transseksualizmu , Kościół Katolicki w gruncie rzeczy je reklamował.

Piotr Piętak

  • Utworzono .
  • Kliknięć: 4306